Пам’ятка-порада учням щодо складання державної підсумкової атестації
- Підготуйте своє робоче місце вдома: приберіть з робочого столу все зайве, зручно розмістіть потрібні програми, навчальні посібники, зошити, папір, ручки, олівці тощо .
- Складіть план підготовки до ДПА на кожний день, чітко визначте обсяг матеріалу, який ви вивчатимите (розділ, тема тощо).
- Під час підготовки до ДПА з будь-якого навчального предмета структуруйте матеріал за допомогою планів, схем. Робіть це у письмовому вигляді. Адже досить часто буває так: вам здається, що ви все знаєте, пам’ятаєте, а коли починаєте відповідати – ваша відповідь виходить уривчастою фрагментарною.
- повторіть наприклад, якщо потрібно вивчити 100 питань за чотири дні, то у перші два дні вивчить 70% усього обсягу, третього дня – решту питань, четвертого – повторіть вивчене. При цьому складні питання чергуйте з простішими.
- Розпочніть заняття з найважчого матеріалу, який знаєте найгірше. Якщо не можете щось згадати, запишіть на аркуші запитання, які ви можете поставити учителю під час консультації.
- Намагайтесь зрозуміти матеріал, що вивчаєте, а не механічно його запам’ятовувати.
- Не вивчайте новий матеріал безпосередньо перед ДПА, робіть це заздалегіть.
- Пам’ятайте, що інформація, одержана на консультації перед ДПА, буде корисною для вас.
- Не забудьте під час консультації поставити педагогу ті запитання, яке вас найбільше хвилює.
- Робіть шпаргалки за бажанням, це сприяє закріпленню знань ¸ однак пам’ятайте, що користуватися ними під час ДПА не можна.
- Проговоріть батькам плани своїх відповідей на запитання.
- Проговоріть плани відповідей на запитання напередодні ДПА, акцентуйте увагу на найважчих.
- Не забудьте прийти нс консультацію.
- Відпочиньте за два-три дні до ДПА.
- Ляжте раніше спати напередодні ДПА, а ранок у жодному разі не розпочинайте «зубрінням».
- Чергуйте заняття і відпочинок під час усього періоду підготовки до державної підсумкової атестації.
- Не думайте про те, що не впораєтесь із завданням, навпаки подумки уявляйте собі картину успіху.
- Прийдіть на державну підсумкову атестацію.
Пам’ятка-порада учням щодо складання державної підсумкової атестації (письмово)
- Не сподівайтеся на допомогу екзаменатора, якщо вам незрозумілий текст завдання. Екзаменатор має право давати пояснення , якщо текст завдання погано надрукований.
- Почніть розв’язувати найлегше, на вашу думку, завдання. Заплутана умова ще не говорить про складність завдання. Зберіться з думками та починайте працювати. У вас все вийде!
- Не зациклюйтесь на тому завданні, яке не можете розв’язати, спробуйте розв’язати інше. Можливо, успіх розв’язання легшого завдання додасть вам упевненості, і ви зможете впоратися зі складнішим.
- Будьте уважними, запам’ятайте вказівки вчителя щодо підписання роботи, заповнення певних бланків (якщо це необхідно) та виконання завдань.
- Сконцентруйтеся після організаційних моментів – для вас тепер є лише текст завдань і час для їх виконання.
- Прочитайте завдання двічі і обов’язково до кінця, зрозумійте, що від вас вимагається.
- Не поспішайте, оскільки можете неправильно зрозуміти умови завдань.
- Думайте лише про виконання того завдання, яке виконується, а не всіх відразу.
- Перевірте виконане завдання.
- Прислухайтеся до своєї інтуїції.
Коментарi