РЕЖИМ РОБОТИ

Березанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2

на 2017 – 2018 навчальний рік

1. Режим роботи :

а) семестровий;

б) п’ятиденний робочий тиждень.

2. Тривалість:

І семестру: з 01 вересня 2017 року по 28 грудня 2017 року;

ІІ семестр: з 15 січня 2018 року по 25 травня 2018 року.

3. Тривалість канікул:

- осінні з 30 жовтня 2017 року по 05 листопада 2017 року

- зимові: з 29 грудня 2017 року по 14 січня 2018 року

- весняні з 26 березня 2018 року по 01 квітня 2018 року

Розклад дзвінків 1 класи
№ п/пУрокПерерва
108:30 – 09:0509:05 – 09:20
209:20 –09:5509:55 – 10:20
310:20 – 10:5510:55 – 11:30
411:30 – 12: 0512:05 – 12:15
512:15 – 12:50
2- 4 класи
№ п/пУрокПерерва
108:30 – 09:1009:10 – 09:20
209:20 – 10:0010:00 – 10:20
310:20 – 11:0011:00 – 11:30
411:30 – 12:1012:10 – 12:20
512:20 – 13:0013:00 - 13:10
613:10 - 13:50

5 - 11 класи
№ п/пУрокПерерва
108:30 – 09:1509:15 – 09:25
209:25 – 10:1010:10 – 10:20
310:20 – 11:0511:05 – 11:15
411:15 – 12:0012:00 – 12:40
512:40 – 13:2513:25 – 13:35
613:35 – 14:2014:20 – 14:30
714:30 – 15:15

Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту», структуру навчального року та строки проведення канікул встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з відповідними органами управління освітою. 2017-2018 навчальний рік у загальноосвітніх навчальних закладах розпочинається 1-го вересня святом «День знань» і закінчується, не пізніше 1 липня.

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр – з 1-го вересня по 28 грудня;
ІІ семестр – з 15 січня по 25 травня

Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули:

осінні з 24 жовтня по 08 листопада,
зимові з 26 грудня по 10 січня,
весняні з 28 березня по 03 квітня

Закінчується навчальний рік проведенням навчальних екскурсій для учнів 1-4 класів, навчальних екскурсій та навчальної практики для учнів 5-8, 10 класів, які організовуються відповідно до інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 року № 1/9 – 61.

У випускних 4-ому, 9-ому, 11-ому класах після закінчення навчальних занять проводиться державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року №1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 за №157/2660. Перелік предметів для ДПА, форму та термін її проведення МОН України буде затверджено додатково.

З урахуванням місцевих особливостей, кліматичних умов за погодженням з відповідними місцевими органами управління освітою можуть змінюватись структура навчального року та графік канікул.

При цьому залишається незмінною загальна кількість навчального часу, що встановлено Законом України «Про загальну середню освіту».

РЕЖИМ РОБОТИ

групи продовженого дня учнів 1 класів Березанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 2
при ДНЗ «Ромашка» на 2017 – 2018 навчальний рік

12-05 – 12-10 - прийом дітей від учителя

12-10 - 12-40 - прогулянка на свіжому повітрі

12-40 - 13-00 - повернення з прогулянки, підготовка до обіду

13-00 - 13-20 - обід

13-20 - 13-30 - підготовка до сну

13-30 - 15-30 - денний сон

15-30 - 15-45 - підйом, гігієнічна гімнастика

15-45 - 16-00 - полуденок

16-00 - 17-00 - ігри – заняття (дидактичні, сюжетно-рольові, творчі ігри, самостійно-художня діяльність, бесіди, читання художньої літератури, робота з природнім матеріалом, конкурси).

17 –00 - 18-00 - прогулянка, повернення дітей додому.

БЕРЕЗАНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2

НАКАЗ

29 серпня 2017р. м. Березань №68-ОД

Про режим роботи школи

у 2017-2018 н.р.

Для чіткої організації навчально-виховного процесу, праці вчителів та учнів

НАКАЗУЮ:

1. Встановити наступний режим роботи школи на 2017-2018н.р.:

1.1. Навчальний тиждень – п’ятиденний.

1.2.Навчальний тиждень (понеділок) розпочинається адміністративною нарадою при директору о 08.30год.

1.3.Вхід учнів школи у приміщення дозволяється з 7 годин 30 хвилин.

1.4.Початок занять о 8.30.

Розклад дзвінків:

1 урок: 8.30 – 9.15 перерва 10 хвилин

2 урок: 9.25 – 10.10 перерва 10 хвилин

3 урок: 10.20 – 11.05 перерва 10 хвилин

4 урок: 11.15 – 12.00 перерва 40 хвилин

5 урок: 12.40 – 13.25 перерва 10 хвилин

6 урок: 13.35 – 14.20 перерва 10 хвилин

7 урок: 14.30 – 15.15 перерва 10 хвилин

1 – клас

1 урок: 8.30 – 9.05 перерва 20 хвилин

2 урок: 9.20 – 09.55 перерва 25 хвилин

3 урок: 10.20 – 10.55 перерва 35 хвилин

4 урок: 11.30 – 12.05 перерва 10 хвилин

5 урок: 12.15 – 12.50

2-4 класи

1 урок: 8.30 – 9.10 перерва 10 хвилин

2 урок: 9.20 – 10.00 перерва 20 хвилин

3 урок: 10.20 – 11.00 перерва 30 хвилин

4 урок: 11.30 – 12.10 перерва 10 хвилин

5 урок: 12.20 – 13.00 перерва 10 хвилин

6 урок: 13.10 – 13.50

1.5.Перед початком кожного уроку давати попереджувальний дзвінок (за 2хв до основного). Після попереджувального дзвінка учні та вчителі готуються до уроку в навчальних кабінетах та класах.

1.6. Після закінчення уроку вчитель і учні виходять з класу. Класні керівники і вчителі під час перерв чергують на постах, забезпечують дисципліну учнів, а також несуть відповідальність за поведінку дітей на перервах. В обов’язки чергового класу входить забезпечення дисципліни учнів на перервах, санітарний стан школи (в приміщеннях та класних кімнатах), збереження шкільного майна. Відповідальна за чергування вчителів Макаренко Г.М

2. Визначити основні пости для чергового класу:

- Вхідні двері біля умивальників (коридор), вестибюль, біля спортивної кімнати, біля туалету, біля кабінету інформатики; біля кабінету фізики, біля надвірного туалету, на шкільному подвір’ї перед входом до школи.

3. Затвердити обов’язки чергового класу (9-11 класи):

3.1. Забезпечення належної дисципліни в приміщенні школи та на її території до уроків, під час перерв, після останнього уроку протягом 15 хвилин.

3.2. Забезпечення належного санітарного стану приміщення і території школи протягом робочого дня чергового класу.

3.3. Чергування по школі розпочинати о 08.00 годині.

3.4. Щоп’ятниці черговий клас передає чергування наступному класу, звітує в понеділок про хід чергування.

4. 6-11 класи щоденно прибирають закріплене за ними приміщення. На перервах проводити вологе прибирання класного приміщення 5-11 класів. В зимовий період учні 9-11 класів проводять очистку території школи від снігу.

5. Вчитель, що проводить останній урок, присутній в класі до того часу, поки всі учні не залишать класу, окрім чергового.

6. Час початку роботи кожного вчителя за 15 хвилин до початку першого уроку. Чергування вчителів починається за 20 хвилин до початку навчання і закінчується на 20 хвилин пізніше закінчення останнього уроку.

7. Класні керівники 1-11 класів несуть особисту відповідальність за надання достовірної інформації про відсутність учнів класу на уроках, кількісний та поіменний склад учнів класу протягом дня.

8. Вчителям 1-4 класів надати заступнику директора з навчально-виховної роботи 04.09.17р. графік чергування вчителів.

9. Учнів 2-10 класів атестувати по семестрах, 2 клас - починати з ІІ семестру.

І семестр – з 01 вересня по 28 грудня 2017 року

ІІ семестр – з 15 січня по 25 травня 2018 року

Термін канікул:

осінні – з 30.10. по 05.11.2017р.

зимові – з 29.12.2017 по 14.01.2018р

весняні – з 26.03. по 01.04.2018р.

10. Внесення змін в класні журнали, а саме зарахування і вибуття учнів вносить тільки класний керівник. Виправлення в класному журналі (оцінок, дат тощо) категорично заборонено.

11. Категорично забороняється відпускати учнів з уроків на різні заходи, репетиції, змагання без дозволу адміністрації школи та відповідного наказу.

12. Проведення позакласних заходів проходить згідно плану, затвердженого директором.

13. В кожному класі класним керівникам закріпити за учнями постійне робоче місце з метою їх матеріальної відповідальності за збереження меблів і обладнання класу.

14. Не допускати перебування учнів на уроках у верхньому одязі.

15. За збереження навчального кабінету і всього майна, що знаходиться в ньому, несе повну відповідальність вчитель, який працює в цьому приміщенні.

16. Заборонити куріння у приміщеннях і на території школи всім учням, вчителям та працівникам школи.

17. Ведення щоденників вважати обов’язковим для кожного учня, починаючи з 2-гого класу.

18. Без дозволу директора сторонніх осіб на уроки не допускати.

19. Категорично забороняється проводити заміну уроків за домовленістю між учителями без дозволу адміністрації школи.

20. Вихід на роботу вчителя, вихователя чи будь-якого співробітника можливий тільки по пред’явленню лікарняного листа.

21. Проведення походів, екскурсій, відвідування кіно, музеїв, концертів, класних батьківських зборів (попереджувати адміністрацію про проведення класних батьківських зборів) дозволяється лише з дозволу дирекції школи.

22. Під час перебування дітей в приміщенні школи та на її території під час навчально-виховного процесу (уроки, екскурсії, прогулянки, змагання тощо) відповідальність за збереження здоров’я і життя дітей покласти на класних керівників і вчителя, що з ними перебуває.

23. Встановити спортивний одяг для проведення уроків фізичної культури, робочий одяг для уроків трудового навчання, шкільну форму встановленого зразка для учнів 1-8 класів, діловий костюм для учнів 9-11 класів.

24. Наказ оголосити на нараді при директору під розпис.

25. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор Березанської ЗОШ

І-ІІІ ступенів №2 І.Ф. Дмитренко

БЕРЕЗАНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2

НАКАЗ

29 серпня 2017р. м. Березань №72-Н

Про організацію уроків фізичної

культури в школі у 2017/2018н.р.

На виконання Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту в навчальних закладах» №521 від 01.06.2010р., Інструкції про розподіл учнів на групи для занять на уроках фізичної культури, затвердженої наказом МОЗ та МОН від 20.07.09. №518/674 та з метою поліпшення організації навчально-виховного процесу на уроках фізичної культури та запобігання порушенням внутрішнього розпорядку під час їх проведення

НАКАЗУЮ:

1. Заняття з фізичної культури проводити відповідно до навчальних програм освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової і повної середньої освіти.

2. Заняття з фізичної культури проводяться вчителем фізичної культури Заброцьким Р. І. в 5-11 класах та вчителями початкових класів 1-4 класів згідно розкладу.

3. Вчителям початкових класів (1-4 кл.), Заброцькому Р.І.:

3.1. Забезпечувати неухильне виконання та додержання вимог техніки безпеки, охорони життєдіяльності з обов’язковим проведенням усіх видів інструктажів протягом 2017-2018н.р. з учнями під час навчального процесу, виховних позаурочних заходів, пов’язаних зі спортивною діяльністю, змаганнях поза межами закладу.

3.2. Допускати до занять фізичної культури тільки тих учнів, що мають довідки з медичної установи про групу здоров’я учня.

3.3. Розподіляти індивідуальне навантаження для кожного учня згідно рекомендованих лікарями груп здоров’я (наказ №9-ОД від 01.02.2017 до проведення медичного огляду у 2017/2018н.р.)

3.4. При травмуванні, забитті чи погіршенні стану здоров’я учнів негайно попередити про цей випадок адміністрацію закладу.

3.5. Нести персональну відповідальність за збереження життя і здоров’я учнів під час проведення фізичних вправ, уроків фізичної культури.

3.6. На уроці повинні бути присутні всі учні незалежно від рівня фізичного розвитку і групи для занять фізичною культурою, а також тимчасово звільнені від занять.

3.7. Учні, які за станом здоров’я віднесені до підготовчої медичної групи відвідують уроки, але з можливою затримкою складання відповідних нормативів. Оцінюються ці учні за теоретико-медичні знання та техніку виконання вправ.

3,8. Учні, віднесені до спеціальної медичної групи, відвідують уроки фізичної культури, але виконують корегувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані.

3.9. Під час занять з фізичної культури учні повинні користуватися спеціальним спортивним одягом та спортивним взуттям, а під час занять на відкритому повітрі взимку – бути вдягненими в повітрозахисні куртки, шапочки, рукавички, мати відповідне взуття. Проводити заняття без спортивного одягу і спортивного взуття не дозволяється.

3.10. Уроки фізичної культури проводити на відкритому повітрі, за умови, якщо температура повітря не нижча:

- 8С для 1-2 класів;

- 8С – 11С для 3-4 класів;

- 12С для 5-7 класів;

- 12С – 15С для 8-11 класів.

4. Покласти відповідальність за забезпечення обов’язкової спортивної форми на уроках фізкультури на батьківський комітет та класних керівників. До 07.09.17.

5. Вчителю фізичної культури Заброцькому Р.І.:

5.1. Подавати записки щодо звільнення учнів від відвідування уроків фізкультури класним керівникам.

5.2. Подавати доповідні записки на ім’я директора школи про невмотивовану відсутність учнів на уроках.

6. Класним керівникам 5-11 класів:

6.1. Обов’язково подавати директору школи заяви батьків та довідки від лікаря в разі необхідності звільнення учнів від фізкультури за станом здоров’я.

6.2. Довгострокове звільнення здійснювати тільки за наказом директора.

7. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор Березанської ЗОШ

І-ІІІ ступенів №2 І.Ф. Дмитренко

БЕРЕЗАНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2

НАКАЗ

29 серпня 2017р. м. Березань №71-Н

Про затвердження заходів щодо

адаптації учнів 5-х класів

Відповідно до річного плану роботи школи на 2017/2018н.р. та з метою швидкого подолання періоду адаптації учнів 5-ого класу

НАКАЗУЮ:

1. Провести психолого-педагогічний консиліум з питань адаптації учнів 5-ого класу до навчання в основній школі у листопаді 2017р.

2. Відповідальним за проведення і підготовку консиліуму призначити заступника директора з навчально-виховної роботи Макаренко Г.М.

3. У перші 2 тижні навчання вчителям давати словесну характеристику знань, умінь і навичок учнів без виставлення оцінок та мінімально скоротити домашні завдання.

4. Практичному психологу Родюк Т.М. та соціальному педагогу Коломієць О.А.:

4.1. Провести анкетування серед учнів 5-ого класу по вивченню самооцінки учнів; відстеження щодо виявлення рівня тривожності; згуртованості колективу; по ставленню учнів до навчальних предметів тощо. Провести анкетування серед батьків (вересень).

4.2. Організувати спостереження в адаптаційний період (вересень-жовтень).

4.3. Проводити консультації з надання допомоги вчителям, класним керівникам, батькам.

4.4. Розробити рекомендації класним керівникам, батькам, учням, вчителям-предметникам (за потребою).

5. Вчителям-предметникам:

5.1. Враховувати в організації навчально-виховного процесу фізіологічні і соціально-психологічні труднощі дітей.

5.2. Проводити взаємовідвідування уроків.

5.3. Провести вхідні діагностичні контрольні роботи з української мови, математики та проаналізувати якість знань учнів з 18 по 22 вересня 2017 року

6. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Макаренко Г.М.:

6.1. Проаналізувати якість знань учнів за результатами контрольних робіт на повторення та ДПА з математики та української мови і підготувати інформацію.

6.2. Підготувати матеріали для довідки та підсумкового наказу щодо адаптації дітей 5-ого класу. (до 17.11.17р.)

7. Протягом вересня – жовтня відвідати уроки та виховні години у 5-ому класі з метою вивчення адаптації учнів до навчання у школі ІІ ступеня та стану навчальних досягнень і дисципліни на уроках заступнику з навчально-виховної роботи, заступнику директора з виховної роботи, психологу та класному керівнику.

8. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Макаренко Г.М.

Директор Березанської ЗОШ

І-ІІІ ступенів №2 І.Ф. Дмитренко

Кiлькiсть переглядiв: 8

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.