/Files/images/yyyyy/IMG_20161123_120728_HDR.jpg

Науково – методична проблема школи:

«Формування у дітей позитивної мотивації до навчання шляхом створення умов для творчого розвитку кожної особистості, збереження і зміцнення здоров»я з використанням здоров»язберігаючих педагогічних технологій»

Проблема методичного об’єднання:

«Створення оптимальних умов для

розвитку та саморозвитку особистості

учня,оволодіння ним знаннями та

вміннями з основних дисциплін,

самостійності та елементів

здоров’язберігаючих технологій в

умовах сучасного соціалізуючого простору»

Мета роботи методичного об’єднання:

- допомога членам ШМО в питаннях методичного забезпечення реалізації продуктивного навчання;

- продовжити роботу з новими підручниками для 5 -9 класів за оновлениминавчальними програмами і підбір відповідних методів навчання;

- підготовка учнів до ЗНО та ДПА;

- створення умов для забезпечення експериментальної діяльності;

- вдосконалення системи позакласної роботи різноманітними творчими завданнями;

- постійна допомога молодим педагогам;

- працювати над формуванням особистості здатної орієнтуватися у складному життєвому просторі шляхом повної інтеграції навчальних дисциплін.

Пріоритетні напрямки роботи:

- проведення майстер-класів;

-проведення предметних тематич-

заходів (вікторин, вечорів, конкурсів, предметних тижнів, декад);

- організація творчих звітів;

- підготовка учнів до участі в ЗНО, ДПА, міських та обласних предметних олімпіадах та МАН;

- впровадження новітніх технологій навчання;- організація моніторингових досліджень;

- підбір актуальних проблемних тем для виховання соціалізації учнів

Засідання № 1

Тема:Ефективність роботи методичного об’єднання учителів природничо-математичного в минулому навчальному році. Обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2018-2019 навчальний рік

Мета:Проаналізувати стан викладання природничо-математичнихдисциплінв 2017- 2017 н.р. Визначити пріорітетні напрями в роботі на 2018-2019 н.р.

Питання для обговорення Форма проведення Відповідальний
Організаційні питання
1 Затвердження : плану роботи МО на 2018-2019 н.р. та завдань МО на 2018-2019 н.р. Обговорення Слєпченко Н.В.-керівник МО
2 Ознайомлення з новими нормативними документами МОН України Виступ Слєпченко Н.В.
3 Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення предметів природничо-математичного циклу в 5 та 10 класах у 2018-2019н.р. Інформація Слєпченко Н.В.
4 Про дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів(Наказ МОН України №371 від 05.05.08р.)та вимог щодо оцінювання письмових робіт учнів виступ Макаренко Г.М-заступник директора з НВР.
5 Про результати із ЗНО та ДПА з математики , географії, біології,хімії та фізики за 2017-2018 н. р. Інформація Макаренко Г.М.
6 Організація підготовки до участі у І та ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад предметів природничо-математичного циклу. Обговорення та затвердженнязавдань шкільних олімпіад Обговорення Члени МО
Завдання членам МО 1.Опрацювати інструктивно – методичні рекомендації МОН України щодо викладання предметів фізико – математичного циклу у 2018-2019 н.р. 2.Перевірити відповідність тематичного планування наIсеместр у 5-11 класах методичним рекомендаціям МОН України. 3.Провести діагностичне опитування вчителів та поновити діагностичні карти до 30 вересня. 4.Систематизувати матеріали кабінетів згідно єдиних вимог, а саме: -у кожному предметному кабінеті каталог, інструкції по ТБ. 5 . Розробити і оформити пам’ятки по формуванню вмінь і навичок учнів.
Засідання № 2

Тема:Діагностика математичної підготовки учнів у 2017-2018н.р. Підведення підсумків шкільних і міських олімпіад . Шляхи впровадження наскрізних змістових ліній у викладанні предметів природничо-математичного циклу.

Мета:Проаналізувати результати діагностичних контрольних робіт з математики,визначити шляхи удосконалення викладання.

№п/п Питання для обговорення Форма проведення Відповідальний
Організаційні питання
1 Поелементний аналіз проведених діагностичнихконтрольних робіт з математики в 5 і 10 класах Довідка Макаренко Г.М.
2 Підсумки проведення І та ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. Підготовка учнів до ІІІ етапу Обговорення Члени МО
3 Інформація про адаптацію учнів 5-х та 10 класів до запровадження нових підручників та навчальних програм. Інформація Члени МО
Методичні питання
1 Форма роботи: обмін досвідом.Тема:» Впровадження наскрізного навчання з використанням міжпредметних зв’язків на засадах сталого розвитку як засобу формування наукового світогляду школярів» Виступи Члени МО
2 Формування ціннісних орієнтацій на уроках хімії. Виступ Макаренко Г.М.
Завдання членам МО 1.Працювати з учнями переможцями міського етапу олімпіад та кандидатами на участь в третьому етапі з метою підготовки їх до обласних олімпіад з предметів природничо-математичного циклу. 2.Впроваджувати поради і рекомендації щодо впроваджування наскрізного навчання з використанням міжпредметних зв’язків під час навчальної діяльності учнів. 3.Розробити моделі уроків з елементами екологічної освіти учнів.
Засідання № 3

Тема:Шляхи вдосконалення роботи учителів щодо запровадження екологічного виховання як одного із способів виховання свідомості, відповідальності, соціальної адаптації.

Мета: Роль предметів природничо-математичного циклу у екологічному вихованні учнів.

№ п/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальний
Організаційні питання
1 Аналіз семестрових контрольних робіт, навчальних досягнень учнів 5-11 класів з предметів природничо-математичного циклу за результатамиІсеместру Інформація Макаренко Г.М.
2 Обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти Обговорення Члени МО
3 Підготовка і участь учнів в конкурсах «Левеня», «Кенгуру». Інформація Слєпченко Н.В.
Методичні питання
1 Практичне заняття «Формування всебічно розвиненої особистості через любов до природи» Виступ Войтенко Н.Г.
2 «Елементи екологічної освіти на уроках фізики, хімії, інформатики» Обмін досвідом Члени МО
3 «Екологічне виховання на уроках математики» Виступ Познік В.М.
4 “Методичний банк” Огляд новинок методичної літератури Інформація Островська Л.Б.
Завдання членам МО 1.Використовувати в навчальному процесі елементи екологічної освіти як один із способів виховання свідомого ставлення учнів до збереження природи та власного здоров»я. 2.Приділяти належну увагу виконанню завдань розвиваючого, творчого, дослідницького характеру. 3. Реалізовувати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, передбачені державними стандартами освіти, об’єктивно оцінювати навчальні досягнення учнів.
Засідання №4

Тема: «Комп’ютерні технології та Інтернет джерела на сучасному уроці, як запорука виховання особистості сучасного соціуму»

Мета: Роль та місце комп»ютерних технологій та інтернет джерел на уроках предметів природничо-математичного циклу»

№ п/п План засідання Дата проведення Відповідальні Примітка
1. Підготовка до проведення ДПА та ЗНО з предметів природничо-математичного циклу. Методика організації і проведення системного повторення вивченого матеріалу Березень Слєпченко Н.В.
Організаційні питання
Методичні питання
2. Форма роботи: круглий стіл: а) Інтернет -життя сучасної свідомої особистості; б)Використання технісних засобів навчання на уроках фізики; в) Комп»ютерні технологіїї на уроках біології; Островська Л.Б. Слепченко Н.В Войтенко Н.Г..
3. Експрес інформація : «Основні аспекти педагогічної діяльності, які сприяють компетентнісному розвитку учня» Познік В.М.
Завдання членам МО
4. Підготовка фрагментів уроків з використанням комп»ютерної техніки на різних епапах уроків Члени МО
5. Ознайомлення з вимогами по підготовці учнів 9, 11 класів до ДПА та ЗНО Члени МО
6. Здійсювати поповнення новинками сайту МО Члени МО
7. Робота творчих пар Слєпченко Н.В.
Засідання №5

Тема:Місце предметівфізико-математичного циклу в системі шкільної освіти.

Мета:Звіт про роботу шкільного методичного об’єднання учителів предметів природничо-математичного циклу . Підведення підсумків роботи МО в 2018-2019 н.р.

№ п/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальні.
Організаційні питання
1 Про порядок закінчення навчального року, проведення підсумкових контрольних робіт. Інформація Макаренко Г.М.
2 Організація та проведення ЗНО та ДПА з предметів природничо-математичного циклута підготовка учнів. Виступ Макаренко Г.М.
3 Про виконання навчальних програм та річних контрольних робіт за текстами адміністрації школи Виступ Макаренко Г.М. заступник директора з НВР
4 Аналіз наслідків участі учнів у предметних олімпіадах, конкурсах і МАН за рік. Виступ Слєпченко Н.В.
5 Підготовка до шкільної виставки-конкурсу учнівських навчальних проектів предметів природничо-математичного циклу Підготовка матеріалів Члени МО
6 Організація робіт по підготовці навчальних кабінетів до роботи в новому навчальному році. Обмін інформацією та думками. Члени МО
Методичні питання
1 Аналіз відкритих уроків, проведених членами МО за навчальний рік. Виступи Члени МО
2 “Панорама методичних перспектив” Пропозиції щодо планування та форм роботи ШМО на 2019-2020 н.р. Обмін думками Члени МО

ВІДОМОСТІ ПРО ВЧИТЕЛІВ, ЩО ВХОДЯТЬ

ДО СКЛАДУ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ

ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

/Files/images/1211.jpg

Макаренко

Галина

Миколаївна

Педагогічне кредо: «Щоб бути хорошим викладачем, треба любити те, що викладаєш та тим, кому викладаєш»

Дата народження: 17.06.1962 рік.

Освіта: Ніжинський ДПІ ім.. Гоголя, 1997, 30.06. КІУВ імені Грінченка

Спеціальність за дипломом: вчитель хімії і біології, практичний психолог

Предмет викладання: хімія

Педагогічний стаж: 33 роки

Категорія: «Спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «Вчитель-методист»

Курсова перепідготовка: 2015 рік

Атестація: 2014 рік

/Files/images/2222.JPG

Войтенко

Наталія

Григорівна

Педагогічне кредо: «Вчитель не той хто вчить, а той, у кого вчаться»

Дата народження: 30.06. 1979 рік.

Освіта: Київський педагогічний університет ім.М.Драгоманова

Спеціальність за дипломом: вчитель географії та економіки

Предмет викладання: географія, біологія, економіка, екологія

Педагогічний стаж: 16 років

Категорія: «Спеціаліст вищої категорії»

Курси підвищення кваліфікації: 2015 рік

Атестація: 2017 рік

/Files/images/3133.jpg

Слєпченко

Надія

Василівна


Педагогічне кредо: «Працювати так, щоб навчання приносило учням радість, успіх і задоволення»

Дата народження: 02.04.1953 рік.

Освіта: Черкаський державний педагогічний інститут ім. 300-річчя возз’єднання України з Росією

Спеціальність за дипломом: вчитель фізики та електротехніки

Предмет викладання: фізика та астрономія

Педагогічний стаж: 42 роки

Категорія: «Спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «Вчитель-методист»

Курси підвищення кваліфікації: 2017 рік

Атестація: 2017 рік

/Files/images/ujVG-hsKfm1.jpg

Островська

Людмила

Борисівна

Педагогічне кредо: «Знання ніколи не буває багато, а вчитися ніколи не пізно»

Дата народження: 03.05. 1981 рік.

Освіта: Переяслав- Хмельницький державний педагогічний університет університет ім.. Г.Сковороди

Спеціальність за дипломом: вчитель технологій, креслення

Предмет викладання: інформатика

Педагогічний стаж: 3 роки

Категорія: «Спеціаліст»

/Files/images/5555.jpg

Познік

Вікторія

Миколаївна

Педагогічне кредо: «Чесно виконувати свої обов’язки»

Дата народження: 30.08. 1996 рік

Освіта: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім.. Г.Сковороди

Спеціальність за дипломом: вчитель математики, бакалавр

Предмет викладання: математика

Педагогічний стаж: 1 рік

Категорія: «Спеціаліст»

/Files/images/6666.jpg

Ляшук

Вікторія

Сергіївна

Педагогічне кредо: «Можливо все просто, на неможливе потрібно трохи більше часу»

Дата народження: 08. 06.1993 рік
Освіта: Київський педагогічний університет ім.М.Драгоманова

Спеціальність за дипломом: вчитель математики, економіки та інформатики

Предмет викладання: інформатика та математика

Педагогічний стаж: 1 рік

Категорія: «Спеціаліст»

Інформація про членів методичного об’єднання

№ п/п ПІБ учителя Дата народ-ження Освіта, фах за дипломом Стаж роботи Курси, рік Рік попередньої атестації Рік наступної атестації Кате-горія Педзвання Предмет і класи де викладає
1. 1 Слєпченко Н.В. 02.04.1953р. вища, вчитель фізики та матем. 42 р. 2017 р. 2017 р. 2022 р. вища Вчитель-методист 7-11 класи, фізика, 11-астрономія
2. Макаренко Г.М. 17.06.1962 р. вища, вчитель хімії та біології 33 р. 2016 р. 2014 р. 2019 р. вища Вчитель-методист 7-11 класи, хімія
3. Войтенко Н.Г. 30.05.1979 р. вища, вчитель географії та економіки 16 р. 2015 р. 2017 р. 2022 р. вища 6-11-біологія, 6-10-географія, 11-економіка та екологія
4. Островська Л.Б. 03.05.1981 р. вища, вчитель інформатики 3 р. інформатика
5. Ляшук В.С. 08.06.1993 р. Вища, вчитель математики, економіки та інформатики 1 р. 3,10,11- інформатика 10,7-алгебра,геометрія, 8-геометрія,
6. Познік В.М. 30.08.1996 р. Базова вища, вчитель математики та інформатики 1 р. 5-6 математика 8-алгебра 9-геометрія 11-алгебра,геометрія

Теми, над якими поглиблено працює кожен учитель
№ п/п ПІБ учителя Тема самоосвіти Термін роботи над темою Форми роботи
1. Войтенко Н.Г. Демократичні підходи у формуванні ключових компетентностей при вивченні природничих наук 1 р. Застосування елементів передового педагогічного досвіді
2. Макаренко Г.М. Комбінування елементів різних методик у викладанні хімії 3 р. Поширення власного досвіду серед вчителів школи та міста
3. Слєпченко Н.В. Екологічне виховання учнів на уроках фізики як прояв формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості 1 р. Поширення власного досвіду серед вчителів школи та міста
4. Островська Л.Б. Впровадження міжпредметних зв»язків на уроках інформатики 2 р. Вивчення досвіду колег, відвідування уроків Робота в творчій групі
5. 6. Познік В.М. Ляшук В.С. Використання інформаційних технологій навчання на уроках математики Відеоролики як сучасний інноваційний метод навчання учнів на уроках математики 1 р. 1 р. . Ознайомлення з досвідом роботи колег, продовження навчання у ВНЗ. Робота в творчій групі Вивчення досвіду роботи колег через відвідування уроків. Робота в творчій групі
План роботи
мобільної творчої пари вчителів математики та інформатики
«Досвід + Молодість»
Березанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 в 2018-2019 н.р.
№ пп Зміст роботи Термін виконання
І ЗУСТРІЧ
1 Опрацювання нормативно правових документів МОН України від 2018 р. ,,Про…” та Методичні Рекомендації щодо викладання предметів математики вересень
2 Діагностика молодого спеціаліста з визначення професійної компетентності та стану його методичної підготовки вересень
3 Спільне планування роботи мобільної пари вересень
4 Надання допомоги по складанню завдань на перший етап учнівських олімпіад з математики вересень
РОБОТА МІЖ ЗУСТРІЧАМИ
1 - Відвідування уроків колег; - Типові і нетипові форми організації навчання; - Проблеми самоосвіти молодого вчителя жовтень
2 Типові і нетипові форми організації навчання жовтень
3 Проблеми самоосвіти молодого вчителя жовтень
ІІ ЗУСТРІЧ
1 Ділова гра: - Як подолати страх перед уроком? - Самоосвіта вчителя. До чого я повинен прагнути? (презентація) листопад
2 Ведення тематичного обліку знань
3 Вимоги щодо ведення шкільної документації
РОБОТА МІЖ ЗУСТРІЧАМИ
1 Пошук педагогічних ідей: - формування вміння працювати в інформаційному просторі; грудень
2 Взаємовідвідування уроків грудень
3 Підготувати власну презентацію використання типових і нетипових форм організації навчання учнів грудень
ІІІ ЗУСТРІЧ
1 Тренінг: - Одна мить уроку: використання мультимедійного проектора на уроках; січень
2 На допомогу молодому вчителю: - Самоаналіз уроку як засіб підвищення ефективності професійної діяльності вчителя: алгоритм січень
РОБОТА МІЖ ЗУСТРІЧАМИ
1 Робота вчителя по самоосвіті лютий
2 Взаємовідвідування уроків
ІV ЗУСТРІЧ
1 Розв»язування педагогічних ситуацій: алгоритм березень
2 Аналіз, самооцінка та корекція власної педагогічної діяльності як результат зростання педагогічної майстерності березень
РОБОТА МІЖ ЗУСТРІЧАМИ
1 Підготовка творчих напрацювань по самоосвіті квітень
2 Взаємовідвідування уроків колег
V ЗУСТРІЧ
1 Презентація творчих доробок:моя самоосвітня діяльність. травень
2 Підсумки роботи: - Чи потрібна була робота творчої пари?

ВІДКРИТИЙ УРОК

20 листопада 2018 року був проведений відкритий урок з хімії у 9-А на тему: "Узагальнення і систематизація знань з теми "Розчини", який проходив у формі аукціону знань". Учитель Макаренко Г.М.

/Files/images/2018-19/hmya/IMG_20181120_112635.jpg /Files/images/2018-19/hmya/IMG_20181120_112205.jpg /Files/images/2018-19/hmya/IMG_20181120_111749.jpg /Files/images/2018-19/hmya/IMG_20181120_111734.jpg

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

17 жовтня 2018 року о 14 год.30 хв. відбувся семінар-практикум по темі: "Створення ситуації успіху - творча співпраця учителя і учня в освітньому процесі".

/Files/images/2018-19/semnar/IMG-114d545af057c2e6e5d96fdfd226079a-V.jpg /Files/images/2018-19/semnar/IMG-4dc291941e90bfb10d347f2ed5953c0a-V.jpg /Files/images/2018-19/semnar/IMG-8681f60b8d0e5b8c2aa35b8ea266ab28-V.jpg /Files/images/2018-19/semnar/IMG-ae41485e42c77137b886e4726ec20e25-V.jpg /Files/images/2018-19/semnar/IMG-c1f87cd7749c302a62d7eee20a23b67e-V.jpg /Files/images/2018-19/semnar/IMG-d1749da9626c67b817c37b8b4e25330a-V.jpg

Засідання кафедри природничо-математичних дисциплін

26 березня 2019 року в школі відбулося засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу предметів.

Шкільне МО продовжує працювати в напрямі ключових компетентностей навчальних програм математично-природничих предметів, а саме, «Екологічна грамотність і здорове життя». Тому вчителі працювали по темі «Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо запровадження екологічного виховання свідомості, відповідальності за своє здоров’я, соціальної адаптації »

/Files/images/2018-19/metodichn_obdnannya/IMG_20190326_090540.jpg /Files/images/2018-19/metodichn_obdnannya/IMG_20190326_091505.jpg /Files/images/2018-19/metodichn_obdnannya/IMG_20190326_091527.jpg

10 січня 2019 року в школі відбулося засідання методичного об’єднання вчителів природничо- математичного циклу предметів, на якому були розглянуті питання:

- Підсумки проведення І та ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з математики, фізики, хімії, інформатики, географії, екології та біології і підготовці учнів до участі у ІІІ етапі;

- «Впровадження наскрізного навчання з використанням міжпредметних зв’язків на засадах сталого розвитку як засобу формування наукового світогляду школярів»;

- Формування ціннісних орієнтацій на уроках хімії.

Всі члени МО поділилися своїми надбаннями в навчально-виховному процесі з даних питань. Особливо цікавою була розповідь вчителя хімії Макаренко Г.М.

Також в ході засідання МО вчителі окреслили питання, що будуть висвітлені під час проведення декади природничих наук в школі з 21 січня по 2 лютого 2019 року хід якої буде висвітлюватись на сайті школи щоденно.

/Files/images/2018-19/metodichn_obdnannya/IMG-2185cbfa17ae74d468f920b559fa52ff-V.jpg /Files/images/2018-19/metodichn_obdnannya/IMG-3ade0f0fe3330aab39b8051c9f5f9077-V.jpg

17.09.2018 року відбулося засідання кафедри природничо-математичних дисциплін.

Були розглянуті актуальні питання стосовно аналізу роботи МО в 017-2018 н.р. та накресленіі основні напрями роботи в 2018-2019 н.р.

Під час роботи кафедри застосовувалися сучасні інформаціййні технології.

/Files/images/2018-19/metodichn_obdnannya/IMG_20180917_152126.jpg /Files/images/2018-19/metodichn_obdnannya/IMG_20180917_155345.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 20641

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.